Nytt liv, en fantastisk upplevelse!

Hej du som hittar hit!

Det är evigheter sen jag var in och kikade här inne. Är fascinerad över att det fortfarande finns nån som hittar hit! Ni är alltid välkomna in för att titta bakåt i tiden.

Bor numer med ”blocketmannen” på gården just utanför stan. Jobbar fortfarande som lärare heltid. Mår fantastiskt bra i kropp och själ. Idag står jag med ena foten på jobbet och den andra i ledigheten som väntar. Det finns möjligheter runt hörnet och ni som känner till mig vet att när möjligheterna anas så tas de mot med öppna armar.

Tonårsförälder… Jepp… De växer så det knakar mina små. Men mammahjärtat jobbar vidare inför dagen när de ska stå på egna ben… Den dagen kommer, men inte än…

Jag har nu deltagit i MS studien i två år och dessutom tackat ja till att delta i en fortsättning. Första två åren har varit underbara. Att slippa ta bromsmedicinen med dess biverkningar varje vecka, bara det har ju medfört att jag blivit tusen gånger friskare. Det är som blocketmannen säger… ”Jag glömmer bort att du är ”sjuk”, eftersom du är så frisk!”.

Doktor A säger: ”Du är inte sjuk. Du har en diagnos.”

Nej nu är det dags att plocka ihop läsår 1314 och blicka framåt och uppåt mot sommaren 2014!

Önskar er alla en trevlig Midsommar!

Kram Anna

Lämna en kommentar