Det sista trycket…

Jag har gjort det. Det allra sista trycket. Avonexhäxan ska pensioneras i och med denna kväll. För nu är det dags att lägga av med bromsmedicinerna i form av veckovisinjektioner av Avonex. En ny era infinner sig. Här ska nu testas dropp vid två tillfällen. Sedan håller vi tummarna att det ska räcka i två-tre år innan det ska bli aktuellt igen. Vi hoppas på att biverkningarna ska bli milda under första dropptillfället som kommer att räcka i ca 5 timmar.

Så nu sitter jag här i min trea med mina två sovande hjärtan, längtar efter min älskade och önskar att natten ska vara mild mot min kropp… För sista gången… Efter det sista trycket…

Kram Anna

One thought on “Det sista trycket…

  1. Hej kära du!
    Jag hoppas verkligen att häxan var snäll mot dig inatt och idag. Härligt att slippa dras med henne framöver och nya tider väntar för dig. Jag håller mina tummar hårt hårt att det ska gå bra.

    Idag har vi haft en full rulle dag här med affärer och promenader lite städning m.m…..
    Nu ska jag sätta mig och njuta av en god middag, mums.

    Ha en fin kväll fina du!
    Kramar

Kommentera

