Till dig <3

Hon kom med glädje. Den lilla finaste och den mest älskade dottern. Den omtänksamma och underbara.

Den pysslande och designande. För vid överlämnandet satt hon och skulle insupa reaktioner och registrerade varje ansiktsuttryck. Varje variation av kroppsspråk. Hon analyserade min reaktion. Att hon finner tillfredsställelse i att ge är en otrolig gåva. För visst fanns den positiva responsen hon önskat. För visst såg jag verkligen till att hon blev belönad för sitt slit.

Jag öppnade den egenhändigt vikta locket på asken. Där fann jag lappar. De mest underbara lappar…

  • Du ritar fint
  • Det är så roligt att du är min mamma.
  • Jag älskar dig jette myket.
  • Hej
  • Du är fin
  • Hej
  • Jag älskar dig ❤

Det går inte undvika känna kärleken. Den varma och omfamnande. Denna ask kommer finnas kvar när de lämnar lägenheten i kväll. Denna ask kommer att öppnas. Jag kommer att känna den ömhet jag behöver när darlingarna är hos sin far. För morgondagens Alla hjärtans dag kommer att tillbringas på jobbet. En riktigt heldag. Börjar kl 8 och slutar 20. Så jag slipper ju vara tragiskt ensam på kärlekens dag! 😉

Vet att jag kommer att dela med mig av Klaras gest i morgon. Vi ska prata snällheter. Vi ska jobba med snällord och göra snällmeningar. För vi behöver det. Allihopa!

Så jag skickar det vidare till er allihopa som fortfarande kikar in här emellanåt! Kärlek till folket! En kram till alla som vill och behöver närhet!

Kram Anna

One thought on “Till dig <3

Kommentera

