Ödet…

Jag vet att det är löjligt… Men det är ofta något trevligt och glatt över denna applikation på FB…

Det jag talar om är förstås ”Spåkulan”. Den applikation där man trycker för att få sin ”spådom” för dagen. Eller för stunden om man vill det.

Tycker ibland att vardagen kan kännas lite trist och tråkig när man vet att det inte är lönt att försöka dra i gång något speciellt. När jobbet kräver sin del och barnen är hos sin far. Då kan några trevligt hopkomponerade ord lyfta ens sinne. Speciellt när den spår om framtida kärlekar… Eller några äventyr som ska ske.

Dagens spådom låter så här:

Hej Anna

En lång forskande blick får dig att vilja sjunka genom marken. Titta tillbaka in i dessa ögon � det är ödet!

Hej Anna!

En lång forskande blick får dig att vilja sjunka genom marken. Titta tillbaka in i dessa ögon. Det är ödet!

Visst låter det spännande! Ödet! Nästan så att jag ska ta en sväng in på stan och kika in i några ögon… 😉

Men inte lever jag efter dessa små nonsens ord inte. Men jag finner att dessa ord underhåller min kväll. Får mina mungipor att dras uppåt. Om än bara för en liten stund. Det tycker jag är värt den lilla klickningen på knappen.

Denna kväll var det ödet. I morgon ska jag säkert införskaffa nån blomma för att muntra upp mig. Eller varför inte sätta mig på tåget för att finna kärleken! 🙂

Kram Anna

One thought on “Ödet…

  1. Hej hjärtat!
    Det var en tid sen…känns som en hel evighet sen. Jag har inte suttit vid en datorn på länge. Känner mig nästan som en nybörjare. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med bloggandet…vi får se.

    Det här med spådomar…du tjejen du vet bäst därinne i hjärtat hos dig själv…det är där sanningen bor:).
    Jag vet att du vet:)
    Så mycket spännande det händer nu…hur ska man hänga med:) Jag blir bara glad. Trivs du bra i lyan?
    Hjärtekramar

Kommentera

