Välkomna

Älskade vänner! Älskade elever! De håller på att växa och familjen håller på att bli större! På riktigt! Faktiskt!

Min Hökfamilj ska få utökning. De 14 eleverna ska bli fyra extra efter jul! Det blir så spännande. För de finaste fina Hökarna ser verkligen fram emot att träffa dem. De nya eleverna. Hökarna har denna dag städat och gjort extra fint inför kvällens föräldramöte. De har planerat hur de ska få dem att känna sig välkomna till vår skola.

Så nu blir min dagfamilj större. Ett större ansvar och fler att ta hand om! 🙂 Välkomna Åbyelever! Välkomna till Hökarna och Örnarnas familj! Det blir härligt att få träffa er nu. Nu när jag träffat era föräldrar!

Kram Anna

One thought on “Välkomna

  1. Hej mitt hjärta!
    Jag har så mycket så om du bara visste. Jag ska läsa mail ikväll:). Jag har varit så dålig på det ett tag nu.
    Jag trodde inte det skulle bli snö så här tidigt men ligger det kvar så är det ju mysigt. Nu är det ju första advent på söndag också, mysigt!
    Går flytten snart?
    Gud, vad kul för dig!
    Massor av kramar

Kommentera

