Hurra hurra hurra hurra <3

Grattis Klara 8 år…

Tänk att min lilla Belladonna har fyllt åtta. Jo hon fyllde faktiskt i går! Hade finaste klänningen och tog så glatt emot alla 11 tjejkompisarna för en runda i pappas nya hus. Tvåvåningar underlättar ett barnkalas! Tog tacksamt emot förslaget att vi skulle befinna mig hos exmaken. Tänk om vi skulle ha varit hemma i min tvåa… Oj oj!

I fjol låg jag på akuten vi barnkalastillfället och exmaken fick själv hålla i trådarna. Visst gick det bra, men kändes inte lika trevligt att inte kunna ställa upp för dem. I år hade jag bakat. I år gjorde vi tårtan jag och min lillprinsessa. I år diskade jag undan medan R fick dammsuga efter de småmonstrena! 🙂

Det gick bra. Vi överlevde. Även om jag kände mig trött och sliten efteråt. Tycker helt klart att efter en hel dag med 14 åttaåringar och sen två timmar med 12 F-3:or gjort mig förtjänt av att somna i soffan! Det var skönt att landa där. Även om frossan behövde stillas under en filt!

Är så glad över att hon fann både morgonfirandet och barnkalaset givande. Var skönt att ge henne en extra kram innan hon gick och lade sig. Min stora lillprinsessa!

Gruvar mig lite för hon har önskat sig en prinsesstårta utan sylt till på söndag när släkten kommer. :S Hur det nu ska gå? Har aldrig gjort det förr… Håll tummarna!

Kram Anna

2 thoughts on “Hurra hurra hurra hurra <3

  1. Ja livets alla motsatser har ett värde. Hoppas du snart slipper biverkningarna av Avanoxen. Själv tar jag copaxone, ger inga biverkningar, tydligen likt kroppens egna substanser, kanske ngt för dig? kram

  2. Grattis grattis till stora lilla tjejen!
    Vilket flyt att ni kunde vara hos exet med lite mer plats…underlättar mycket.

    Kommer ihåg när barnen var små och man hade fiskdamm…det var länge sen:).
    Kram

Kommentera

