Sån är jag

Kaxig
Självsäker
Flirtig
Medveten
Fokuserad
En tuff yta
Ett varmt hjärta
Ser mig i min mentala spegel
Ser en stor skillnad
Inställningen
Positivt tänkande
Bedyrar
Håller fast vid
Det är ingen hjärnskada
Det är sån jag är
Det är såna jag bär
Positivismens vingar
Önskar att de smittar
Önskar att de fläktar
Önskar att ni ser
Känner
Hör
Deras vingslag
För det är sån jag är
Kaxig
Självsäker
Flirtig
Medveten
Fokuserad
En tuff yta
Ett varmt hjärta
Med Positivismens vingar på ryggen

Kram Anna

2 thoughts on “Sån är jag

Kommentera

