En award…

Tacksam!

Det kan man summera den award jag fått av min bloggvän, min stöttepelare i cyberspace, min tvillingsjäl som jag aldrig träffat, min sjukdomssyster, my teammate… messan

Hennes ord:

Anna just för att hon är min Anna…hon finns där när jag som bäst behöver henne och jag finns där för henne alla dygnets 24 timmar…och vi har ju MS ihop med…som en liten parentes. Vi har girlpower ihop. Vi är ett team.

Självklart skickar jag den vidare till alla de som orkar kika in här regelbundet. Ni som om och om igen klickar er in i min påhittade värld. Där orden kan skapas och byggas. Där det snirklas och tjorvas. Där känslorna flödar och önskningarna kan besannas… Tack alla ni som finns både vid min sida och ni som bara finns här…

Kram Anna

3 thoughts on “En award…

  1. Självklart värdig vinnare! Jag är ju en av dom som fortsätter att titta in hos dig….
    SV Jag har det bra, tack! Jag är bara så uppslukad av mitt underbara jobb just nu, därför är jag inte så aktiv på bloggen. Balansen kommer säkert att återställas såsmåningom… 😉

    Kram,
    Å

Kommentera

