Stolthet

När vi blivit så stora
Att vi rymmer hela stoltheten
Den dagen
Den stunden
Den finns inte
För den kommer alltid
Alltid att växa
För var dag
För varje stund
Känner glädjen
Känner bröstet fyllas
Stolthet

Kram Anna

One thought on “Stolthet

  1. du skriver så fint och så vackert…precis som det är här och det som jag vill jag njuta av. Jag njuter av det så mycket.

    Vilka dagar ni haft…låter så underbara, så lockande, så fantastiska….

    jag har haft full rulle och lite till…du får ett mail.

    Kramar mitt hjärta

Kommentera

