Desperat…

Börjar fundera. Har jag blivit desperat? Saknar nån alltför mycket vid min sida? Det kom över mig idag. Idag när jag svarade i telefonen på ett 08 nummer.

– Hej det var xxx från Boxer.
– Hej!

Efter han förklarat hur otroligt bra stamkund jag var. Efter han, med sin mycket trevliga röst, förklarat sitt ärende.

– Vet du vad Canal Plus erbjuder?
– Jag vet mina behov och det kan inte Canal Plus täcka. 😉
– Jag pratar inte behov här utan vad vi kan erbjuda med rabatterade priser.
– Jag är nog lite svårflörtad idag.
– Jag pratar inte om flörtar nu. 🙂 Utan är bara lite ironisk.
– Det fungerar tydligen inte det heller. 😉
– Så du vill inte höra om de rabatterade priserna för Canal Plus?
– Nej jag tror att du lyckas bättre med någon annan. 😀
– Tack för ett trevligt samtal i alla fall! 😀

Hörde hur han började skratta innan han la på luren. Han lät snygg oxå. Är jag verkligen desperat nu? Det tyckte mina kollegor… :S Ha ha ha!

Kram Anna

4 thoughts on “Desperat…

  1. haha, men roligt hade du, så länge det varade!!! Hoppas du snart finner någon att ha vid din sida min vän!! Kramiz m

Kommentera

