Musen läcker…

Jo du! Nu vet jag vad du tänker. Är inte det lite väl personligt att lägga ut på en blogg? Nåt som sker varje månad? Har hon fått storhetsvansinne? Tror at alla vill läsa om hennes liv in i minsta detalj? Tjiii fick du. Ja inte att det handlar om min menstruationscykel. Utan för att det handlar inte alls om min kropp. Det handlar nämligen om en liten liten datamus.

Den blöder! Jag menar det verkligen. Ja inte äkta blod. Utan nån oljebaserad vätska.

Jag trodde först att jag skurit mig. Att jag kanske hade spillt något. Men vid en närmare titt. Så såg jag ju! Den stackars lilla musen. Vid den blå lilla knappen på vänster sida. Där hade en blåsa uppstått. Den blåsan sprack och läckte denna feta vätska.

Har aldrig varit med om dess like. Men det kanske har inträffats er? Att er mus läcker vätska? För det gör den. Trots att jag torkat av den lilla.

Undra vad det är för vätska egentligen? Bara det inte är nåt som min högra hand reagerar negativt på… 😉

Kram Anna

One thought on “Musen läcker…

Kommentera

