Text i pannan

Undrar ibland om jag måste springa in i badrummet för att kontrollera. Se om det under natten skrivits en enorm text i pannan: SINGEL. Ibland undrar jag även om det kommer fler ord på hakan. Såsom; desperat, nunna eller varför inte: intresserad.

Tiden rinner iväg. Det närmar sig sommartider. Det känns i luften. Människor börjar vara ute mer och mer. Även jag! Men utelivet ligger lite på hyllan just nu. Är mamma på heltid igen! Barnen kommer i första hand under hela maj! Har förmånen att de bor hos mig hela veckor. Njuter av varje sekund. De hinner verkligen landa. Jag hinner verkligen njuta av dem. Älskar de små, som håller på att bli stora.

Men trots mammabiten. Så vaknar jag och får lust att se i spegeln. Står det verkligen inte. För det känns så ibland. Emellanåt. Men jag kan bara skratta åt hela situationen. 😀 För även om det känns så. Så finns det inte en liten skymt av text i pannan! Varken skriven, tatuerad eller skissad…

Kram Anna

One thought on “Text i pannan

  1. Du får köpa dig en fin t-shirt med singel på. Du vet som den Carola hade:)

    Skönt att vara hemma och mysa också. sommartider kommer….snart snart hoppas jag. Barnen våra skatter är det viktigaste.
    Önskar dig en underbar kväll hjärtevännen!
    Kramar

Kommentera

