Bekräftelse

Hej Anna!

Ursäkta att det dröjt med varet på Din Magnetkameraundersökning men här kommer det i alla fall! Man såg inga nya förändringar och inga tecken till aktiv inflammation vilket ju är väldigt positivt. Verkar således som att interferonsprutorna räcker för att hålla tillbaka inflammationen så om Du orkar hålla kvar vid de ytterligare ett knappt år så tror jag det finns enklare behandlingar med tabletter att tillgå då.

Om Du har några frågor, hör gärna av Dig på ovanstående telefonnummer!

Med bästa hälsningar

Anders  S, överläkare

Visst klarar jag av sprutorna ett år till. Det känns faktiskt som om det är ett bättre alternativ än skov. Min MS, multipel skleros, känner jag av lite grann i veckan. Som ett spindelnät över ansiktet. Vet att det är stressymptom. Bara att stressa av. Måste ta det lugnt. Har bara varit tvungen, måste, bör göra… I helgen ska det tas lugnt. Då kan, vill och orkar jag göra det som faller in.

Barnen är på väg hem. En mamma helg. Pussar och kramar. Höra hur landet ligger. Njuta av en solglimt i den svala luften. Ännu fler kramar och pussar! Så om ni vill nå mig. Så ligger jag i soffan. Eller sitter i solen. Eller kanske ger barnen en rejäl omgång av moderskärlek! 🙂

Kram Anna

3 thoughts on “Bekräftelse

  1. Efter en lång bloggpaus är jag tillbaka. Vilken härlig helg du har framför dig, eller är mitt i nu förstås!

    Kram,
    Å

  2. Jamen, det var ju bra svar du fick! 😉 Å, helgen låter ju inte helt fel… 😉
    Önskar er en riktigt mysig helg!
    Kramen, Maria

Kommentera

