Welcome back baby!

Är så glad, så glad! Känner hur det rycker och spritter i fingrarna. Har återfått min baby! Min älskling. Min Nikon D100. Har dessutom införskaffat ett objektiv, en zoom. Till det objektivet ingick det även en väska. Hann småfota lite innan solen gick ner. Men det kommer nog lite bilder. Så småningom.

För mitt i glädjen. Mitt i ruset av att återse den lilla. Så känner jag tröttheten. En äkta MStrötthet. Den som ligger som en sordin över orken. Vet att jag kört för fullt denna vecka. Vet att jag måste ta det lugnt. I kväll finns möjligheten. Nu är de senaste veckornas grubblerier och pränta ord i postens gula låda. På måndag börjar årets andra omgång av trevliga och efterlängtade möten. Ser verkligen fram emot detta!

Kvällen kommer tillbringas i soffan. Lätt tillbaka lutad. Låta lugnet omsluta hela min lekamen. Ligga och kika på min lilla baby. Welcome back! Vi kommer att återigen ha det toppen!

Kram Anna

5 thoughts on “Welcome back baby!

  1. Mmm, det gör du så rätt i att lyssna på dig själv. Ibland får man hushålla med energierna vare sig man vill eller inte. Du förstår vad jag menar.

    Min helg blir rolig med mina döttrar…det är nu överraskningen kommer för dom:) Du får njuta av din helg också och jag hoppas din ork kommer tillbaka till dig snart.
    Varma kramar

  2. Min vän vila och pyssla hand om dig själv för det är du värd. MS tröttheten är tuff och att lyssna på sin kropp är ju så viktigt för oss. Soffhörnan är så skön ibland.
    Jag är så glad att vi har varandra och för all den energi jag får av dig. Det har jag sagt till dig, eller hur?

    Var rädd om dig hjärtat!
    Kram

Kommentera

