Förändringar

Det blåser kallt
Isande vindar
Vet att jag står stadigt
Med båda fötterna på jorden
Trodde
Vet
Att jag måste stå ensam
Att jag måste fixa det
Förändringar kommer
Omvälvande
Bara bita i
Se det som en utmaning
Utan dig
Lova mig
Lär mig allt du kan
Så jag klarar mig
Även i stormens värsta tid
När förändringarna blir vardag

Kram Anna

One thought on “Förändringar

  1. Önskar dig en mysig och trevlig helg 🙂

    Själv ska jag kurera mig i min förkylning 😦
    Trist att vara sjuk…

    Må så gott !
    Kram Maria

Kommentera

