Låt oss skriva

Hoppas en dag
Våga resa mig upp
Stå och ropa
Här finns jag
Se mig
Ta mig för den jag är
Mitt liv är likt en bok
En bok vars slut
Ännu ej skrivet
Önskar din medverkan
Hyser ett svagt hopp
Vill du vara min medförfattare
En stilla begäran
Mod att höja rösten
Här är jag
Se mig
Låt oss skriva ett gemensamt slut
Där vi kan leva lyckliga
I alla våra dar

Kram Anna

One thought on “Låt oss skriva

  1. Underbara ord som alltid. Min vän…när kommer diktsamlingen ut? Som jag tjatar om det:)

    Här är allt bra och det går i ett. Stegräknaren är på så nu går jag och läser när jag är hemma. Vad gör du mitt hjärta? Läser misstänker jag:).
    Kramar till dig

Kommentera

