Värkligen underbar!

En härlig dag! Helt underbar! En friskvårdspromenad i tvärgrupper F-3. Att gå ut och traska med en grupp i ett väder där solen plötsligt dyker upp. Det är vindstilla och minus 15 grader. Att då lunka fram och höra de små. Höra alla funderingarna. Höra hur de ser på livet. Höra tankar på eventuella svar till tipsrundan. Skratt och glädje. Stånk och stön. För när ska man vara framme. Och man orkar ju inte längre. Till att nu springer jag förbi alla. För jag vill vara snabbast till frågan!

Att vara ute en hel förmiddag. Hela tiden fram till lunchen! Det fanns även de som var ute eftermiddagen oxå. För att avsluta ute på skridskoplanen efter mellis. Bara för att det var vackert väder. Jag ser glädjen. Jag ser värmen. I ögonen. Känner det i kramen. Jag blir så glad. Jag känner hur jag fylls upp av energi. Trots att jag är helt trött och helt slut efter nästintillheldagute. Försöker mig på att Kometignorera den huvudvärk som anlänt efter middagen. Gömmer mig under filten. Försöker vila mig i form till morgondagen. Undviker faktiskt det mesta en kväll som denna. Förutom att svänga ut en sväng i cyberspace. För vem vet kanske nån intressant dyker upp… nångång… nånstans…

Kram Anna

3 thoughts on “Värkligen underbar!

  1. Vilken härlig dag du haft!! Och så sant att man samlar energi av solen, även om all frisk luft gör en trött senare.. hoppas huvudvärken försvann.. Önskar dig en fin dag… kramiz m

  2. oj, trodde jag kommit fel först!! Här händer det grejer!! Jag är säker på att det kommer lossna för dig så småningom, och kag ska nog se till att det någon dag kommer en bok…kram vännen

Kommentera

