Ser inget

En härlig kvällspromenad i en temp som var gudomlig. Ett mycket trevligt sällskap som verkligen fick tiden att flyga och vägen att kännas så kort. Toppbetyg!

Exakt vad som hann avkunnas. Det går inte att få ner på ett genomläsligt inlägg. Tjejsnack ska inte riktigt återskapas i en blogg. Men en kommentar och vidareutveckling är helt ok.

Vi pratar självklart om karlar. I allmänhet förstås. Vi pratar om skillnaden. Kvinna och man. Att karlar ofta inte ser de små signalerna. Att kvinnorna är experter på att skicka dem. Att de flesta karlar inte förstår när det blir mer känslofullt. Att kvinnorna kan spinna sina huvuden i att försöka förstå alla underliggande budskap och hemliga känslor de omges av…

Nu var det ju två kvinnor som diskuterade. Vi kom fram till att det är karlarna som inte ser. 🙂 Sen kan ju jag känna att jag inte heller ser. Att jag missar många signaler. Så det handlar nog om att min manliga sida finns där men jag känner mig trots allt kvinnligt mjuk. Men är trots allt en riktig fegis. En fegis som ska ställa sig på vågen i morgon. Håll tummarna! Det är dags för en motionsuppryckning! Tack CS! Det var uppskattat! 😀

Kram Anna

4 thoughts on “Ser inget

  1. Vi har nog olika språk…härligt med girlsnack:). Det är verkligen skönt!
    Jag hoppas att allt går bra! Nu kan du följa med till stranden om du vill förstås:)
    Var rädd om dig!
    Kramar

  2. Nej, riktigt tjejsnack varken ska eller KAN återskapas i en blogg…=) Men det var viktiga och härliga diskussioner ni verkade ha…=)
    VÅGEN!? Nej, hur kan du utsätta dig för den?! HUA! Men lycka till, jag håller tummarna för ett tillfredsställande besked…=)
    Kram och ha en fin tisdag!

Kommentera

