Nöjd och glad

Är så nöjd och glad. Över julen som vi haft. Den njöts som sagt i glada släktingars lag. Dess sällskap har fått mig att skratta. Dess sällskap har fått mig att le. Att få äta så god mat. Att få så fina presenter. Det känns som ett bra slut på 2009. Barnen har idag byggt lego. De har fixat en Flexitrackbana. Vi stannade inne nästan hela dagen. Minus 16 grader gjorde att vi fann saker att göra inne. Till exempel att tvätta. Fyllde upp hela torkrummet.

Men tack vare alla nya leksaker. Tack vare att vi fick hjälp av barnens far. Tack vare att jag var snabb med mat och fika. Så fixade vi en heldag inne. För visst behöver vi gå ut. Längtar efter en skidtur. Längtar till vi ska ut och köra barnens kickboards. För all den snö som fallit ska ju vara till nytta. Inte bara friskvård när den skottas. Den ska avnjutas på bästa sätt! 🙂

Så jag sitter här på lördagkvällen. Det känns som fredagsmys, men är faktiskt Avonexkväll… Ska bara hämta hem barnen från kompisarna.

Kram Anna

One thought on “Nöjd och glad

  1. En riktigt fin fortsättning på Julen önskar jag dig.
    tänker på dig mycket, Anna även om ajg varit dålig på att hälsa på.l
    Kram Lallis

Kommentera

