En sen önskan

God Jul och God fortsättning!

Hoppas verkligen att ni alla mår bra! Här har det varit mat på stora fat. Snön yr och det är ett evigt skottande… Lagom mycket ändå. Eftersom jag bara ska hobbyskotta lite på bro och få fram bilen då och då. 🙂

Njuter av ledigheten. Har fått klappar jag aldrig trott jag skulle få. Pussar på barnen! Umgås med familjen.

I kväll bär det av till faster. Faster och hennes make. De brukar bjuda på ett underbart julbord. Det vill jag aldrig missa om jag får välja!

Nu leker barnen med leksakerna de fick de två tidigare dagarna. Lilla julafton och julafton har verkligen fått dem nöjda!

Nej en liten välbehövlig promenad till fastra och njuta av kvällen!

Hoppas ni fått nåt ni önskat er!

Kram Anna

3 thoughts on “En sen önskan

  1. God Jul & fortsättning tillbaka till dig! Här är det sjukt! 😦 Supertrist, men tjoppan har fått feber & hosta…usch så det är jobbigt när de små är sjuka. Men, vi hoppas på att hon strax blir frisk!
    Kram

  2. God fortsättning till dig oxå!! Här njuter vi oxå av ledigheten. Å just nu av tystnaden efter att ha umgåtts med älsklingsbarnen hela dagen. 😉 Oj, oj, vad dom kan hålla låda!! 😉
    Å, visst fick vi fina julklappar. Blir lika förvånad varje år. 😉
    StorKramen, Maria

  3. Samma här, bara njuter av att vara ledig och all god mat. Fast jag är ofantligt trött, kanske beror det på att nu slappnar jag av efter de senaste veckornas stress.

    Fick så fina klappar, mycket mer än jag hade trott så jag är otroligt glad och nöjd.

    Kramar!

Kommentera

