T3tomtetacksam

Ojojoj. En smått chockad internet användare. Stod utan internet i morse. Trodde i min amatörsmässiga analys att routern behövde vila. Drog ut den. Lämnade lägenheten. Återkom 5 timmar senare. Pluggade in routern. Inget internet. Hämtade nätverkskabeln. Inget internet. Ringde leverantören. Lämnade namn. Lämnade personnummer. Svaret var negativt. Jag existerade inte i deras system. Jag fanns inte med.
Jag förstod ingenting. Men, men, men. Stammade jag fram. Jag har ju surfat i två månader och väntar ju bara på räkningen.
De skakade på huvudet. Inga glömda räkningar registrerade. Jag fanns inte i deras rullar över huvudtaget.
Svaret blev att tomten kom tidigt detta år. Två månader gratis internet. Jag skulle bara beställa nytt. Igen.
Sen att 74:an jag pratade med inte kommer å knackar på för att kräva tillbaka pengarna var ju synd. Han lät riktigt trevlig. 😉
Måndagen före jul är jag T3tomtetacksam.
Kram Anna

One thought on “T3tomtetacksam

Kommentera

