Ett påklätt fredagsmys i soffan

Har verkligen fått ett härligt skratt idag. Ett härligt förlösande skratt efter ett underbart tjejsnack. Vi pratade livet. Vi pratade karlar. Både de som varit. De som finns. De som saknas. De karlar, alla andra förväntar sig ska stå på rad utan för min lägenhet. Hahaha!

Vi drog en underbar slutsats. Att man kanske skulle starta en firma. Som levererar påklädda fredagsmyskarlar. Fredagsmys utan sänggående. Vi kom fram till att det nog var det enklaste. Att ha någon att prata med. Att lösa världsproblemen med. Men kläderna på! 😀

Det var nog inte jag som skulle fixa firman. Det var nog min vän. Som skulle leverera karlarna till mig! Så jag inväntar fredagen med spänning. Den barnfria fredagen nästa vecka sitter jag i soffan. Öppnar en flaska vin och ser vem som dyker upp utanför dörren! Men jag kom även fram till att jag skulle vara så nervös. Det skulle nog bli mer en plåga att inte veta vem som skulle komma och prata med en…

Så jag vet inte jag. Det blir nog att mysa lite lätt i min svarta varma skinnsoffa. Både påklätt och singelvarning! 🙂

Ha en underbar kväll… Ni är även välkommen in till Zvammel/Imse och kika på vad jag har gästbloggat om! Hon har varit med om en trafikhändelse som behövde lugna ner känslorna innan morgondagen. Jag nämnde det kalla vita…som tyvärr mer eller mindre har smält bort nu…

Kram Anna

One thought on “Ett påklätt fredagsmys i soffan

  1. haha, den ideén knycker säkert någon snart!! Fredags-mys-karl! Haha, joo jag tackar… Jodå, hoppas vi båda är pigga till helgen, du, ifall någon snygg karl tittar in, och jag som ska bli gudmor på lördag!! Kramiz M

Kommentera

