Migrering

Visst låter det fint. Att vi har migrerat. Att vi har förflyttat oss från ett mailsystem till ett annat. Att vi gått från FirstClass till Outlook. Jag hade verkligen ingen aning om hur detta skulle te sig. Jag hade ju ingen aning om svårigheten i att förstå. Jag hade ingen aning om vad som komma skulle.

Vi fick en utbildning på 1½ timme. Ett papper. Både användar id och lösenord. En kort introduktion. Sen var det bara att tuta och köra. Hemma! För på jobbet är det inte riktigt fixat än. Så där är det FC som gäller…

Men var det svårt då? Säkert får många som var där. Själv var jag ju uppkopplad till projektorn…så jag fick ju inte klicka på att jag var intresserad av. Jag fick inte göra allt i eget tempo. Men det gick bra! Jag hade ganska bra flyt ändå! Sen är det bara att invänta arbetsplatsens migrering och den bärbara arbetsplatsdatorn…

Kram Anna

2 thoughts on “Migrering

  1. Tur att ni fick lite utbildning. Vi har outlook fungerar perfekt på jobbet.
    Kul med trevliga vänner imorrn. Det blir roligt här med i helgen:). Längtar…
    Sov gott!
    Kram messan

Kommentera

