Hipp Hipp Hurra!

Bloggen fyller 1 år!

Tänk så fort tiden går
Tänk så mycket man hinner
Tänk vad som händer
Tänk vad man kunnat gjort
Tänk allt man missat
Tänk allt man önskat
Tänk allt man gjort

Ett år sen jag började. Ett år av många funderingar. Ett år med tankar aldrig uttalade. Ett år med avslöjande om en djupare Anna. Ett år med Skrivanne. Ett år med mycket glädje. Ett år med många tårar. Ett år med skratt. Ett år med våra barn. Ett år med statistik som nått höjder jag aldrig trott varit möjligt. Ett år med blickar från eventuella läsare. Ett år med kommentarer från er ute i cyberspace. Ett år med IRL diskussioner om bloggandets vara och inte vara.

Så jag höjer mitt glas. För Skrivanne´s funderingar. Må den fortsätta än ett tag. Må hennes fingrar fortsätta att producera texter! Eller?

Kram Anna

ett års foto 005

9 thoughts on “Hipp Hipp Hurra!

  1. Ja, ja, ja!!! Fortsätt låta dina fingrar producera texter!! 😉 Grattis till 1 år å jag hoppas att det blir fler!! 😉
    Kramen, Maria

  2. tackar för detta år och hoppas på flera fina år framöver…
    Keep up the good writing
    Kram R

Kommentera

