Grattis min sjuåring!

Klaras presentöppning 003

Klaras presentöppning 013 Klaras presentöppning 012

Min lilla har återigen tagit ett enormt skutt uppåt. Min sexåring har blivit sjuåring. En bra dag trots att den nästan aldrig ville börja. För det var extremt svårt att somna igår kväll. Helt klart omöjligt. För nioåriga brorsan somnade långt före henne. Sen att man vaknar och tror att det är morgon trots att mamma inte ens hunnit gått och lägga sig…det förlänger den eviga natten… Men dagen kom. Tillbelåtenhet. För nu finns Petshopshuset. Det har lekts med. Det har undersökts. Av en mycket nöjd sjuåring…Min baby är en stor tjej nu!

Grattis älskade Klara Johanna Margareta!

Kram Anna

6 thoughts on “Grattis min sjuåring!

  1. Önskar sjuåringen ett stort gattis! Bamsegrattis!

    Fanns det nåt mer spännande än att invänta sin födelsedag när man var liten, tror inte det… Jo, julafton var samma spänning.

    Hon är en stor tjej!
    Önskar dig en skön natt med en god natts sömn och en superbra dag på jobbet imorrn!
    Stor Bamsekram till mamma Anna

  2. Va sött !
    Ja, om man tänker efter så var man nog likadan ! Ha ha !

    Ha en underbar kväll och dottern somnade nog snabbt ikväll ?!

    kram

Kommentera

