Oväntad glädje

Sitter här och tänker på dig
Är förundrad
Är obeskrivligt glad
Ser på gåvan du skickat mig
Häpen och förvånad
Att någon som du
Långt härifrån
Tänker på mig
Att någon miltals från denna plats
Skickar en tanke
En gärning
En present
Över hav
Över land
Får mig att le
Får mitt hjärta att slå
Sitter här
Med mina vackra gåvor
Med mitt leende
Med mitt bröst
Fyllt av oväntad glädje
Tänker på dig
Tacksam för värmen du sänt

Tack snälla L! Tack för att du tänkte på mig! U made my day!

De som är intresserade kan kolla in www.karleksforklaring.se. Många underbart fina böcker…

gåvor...

Kram Anna

One thought on “Oväntad glädje

  1. Korten är tryckta för att bära fina ord, sånna som du brukar använda! Att sprida värmen vidare liksom…

    Boken är egentligen en annan historia som nu kan bli din om du vill skriva. PS Jag har bara varit med och gjort denna bok men förlaget har många fina i sin samling.

    Kram L

Kommentera

