Saknat mig?

Jag är medveten om att jag varit en sämre bloggare och en sämre läsare och kommenterare av era underbara bloggar på sistone. Sommaren har slagit till. Kvällarna har runnit iväg. Fortare än man kunnat hinna med. Alls.

Nu är den sista semester helgen här. På måndag börjar allvaret. Igen.

Denna fredag ska det dansas. Hela kvällen ska ägnas åt att skaka rumpa och vifta händer och armar ovan huvudet. Det ska sjungas och vrålas i flerstämmighetens underbara värld. Shake baby shake!

Så i kväll kommer ni definitivt inte se till mina kommentarer. Men jag har försökt kika in hos er och läst igenom det mesta ni skrivit… Ni vet om att ni är underbara!

Spännande att stiga upp sju i morgon och åka på  en fotbollscup…

Kram Anna

10 thoughts on “Saknat mig?

  1. Det där stämmer väl även på mig. Sommaren är väl helt enkelt inte bloggtider…
    Njut ordentligt av sista lediga dagarna nu. Otroligt vad ett par månader går fort – det känns som häromveckan du gick på välbehövligt sommarlov! Kram vännen

Kommentera

