Förstoppad?

Picture this!

Hela familjen Brännström-Gustavsson sitter i vår elvamanna soffa. På tv:n rullar tvsporten. Mitt i allt så säger sonen:

Kolla så roligt det ser ut med den förstoppade bilen!

Jag hajar till och frågar upp vad han menar.

Kolla in bilen som är förstoppad. Visst är det häftigt?

Jag hinner se att en stillbild av en rallycrossbil flimrar till på tvapparaten. Jag ler och säger att den stillbilden var ju verkligen häftig.

Har du sett någon förstoppad bil idag?

Kram Anna

15 thoughts on “Förstoppad?

  1. haha, nej tyvärr har jag inte sett det!!! Och tack, visst går åren fort, minns som det vore igår, då jag fyllde 20…kramiz M

  2. Det är såååå pinsamt… Jag skäms… Men jag erkänner:
    Igår, när jag gick in på min blogg och såg ditt foto, det var först då.. Näe, jag vågar inte.. Jo, det var först då som jag fattade att ”Anna” från denna blogg var du… JAG VET!!! Jätte-pinsamt!! Men jag är värdelös på namn, så jag är så tacksam för fotot vid kommentaren, annars hade jag aldrig fattat..

    Nu vet jag.. Bättre sent än aldrig!? Eller hur ska jag rädda mig från den här pinsamma situationen??

    Kramar till dig och din familj

  3. Hihi, nä jag har inte sett en sån idag:) Har varit en urusel bloggvän nu. Rymningar och båthelger!
    Nu är jag här igen iaf!

    Hettan var hos oss också. Är man ute med båten så svalkar det alltid. Om det inte gör det så sitter jag på båten under ett kapell. Önskar dig allt gott, vännen!
    Stora kramar messan

  4. Ja, tänk vilka ord man kan uppfinna nya betydelser till.. ibland kan det bli nästan bättre än det riktiga!

    Undras om sommaren är förbi nu? Här dök det ikväll plötsligt upp värsta regn- och åskovädret, det bara vräkte ned! Nu är jag lite orolig över att idag var sista riktigt varma sommardagen.. Jag hoppas att det inte är så!!

Kommentera

