Sadist, javisst!

Att jag är en riktigt häxa. Det vet ni som följt mig länge. En riktig Avonexa Häxa till och med. Men häxor kan ju vara av den mer snälla sorten. Den trodde jag att jag var.

Men nu vet jag motsatsen. För jag har upptäckt att jag är riktigt elak. Jag njuter av smärtan. Smärtan jag orsakar andra. Tihi…

Hjälpte R med att bli av med några oönskade hårstrån. Snacka om att njuta! Ritsch och jag log! Han skrek inte. Han lät inte ett ljud passera hans läppar. Men jag förstod att det smärtade… 😉

Tänk att det bor en liten sadist inom mig. Det hade jag ingen aning om. Att en sådan lite mer elak sida fanns där. Att den kikade ut så här i semester tider. Vad kan det bero på?

Har du en sådan smygelak sida inneboende hos dig?

Kram Anna

4 thoughts on “Sadist, javisst!

  1. Min syster brukar få vaxa ben och plocka ögonbryn på mig eftersom jag ser på henne att hon njuter av det!
    😉

  2. Japp!! Här har du en till!! 😉 Jag gillar att klämma sambons finnar å rycka ögonbryn å så. Han skriker alltid å ibland blir han riktigt arg!! Å jag bara skrattar!! 😉 Ja, lite sadist är jag allt, fast frågar du sambon så tycker han att jag är en renodlad elak sadist när det kommer till finnklämning!!
    Kramen, Maria

  3. ja det har vi väl alla, jag gillar att klämma finnar på mannens rygg, men han har förbjudut mig, han är inte av den tåliga typen!

  4. Sadisten i mig liknar den i dig. Skillnaden är den att min sadist vill att jag ska rycka hårstrån från H med pincett… 🙂

    Kram!

Kommentera

