Stadsfesten kul!

Solen fick mig att ta det lugnt idag. Fastän vi fick mycket gjort. Men med alla micropauser så fixar jag det i alla fall. Det är skönt att pyssla undan och beta av listan. Med allt ogjort. Till att det blir gjort. Satt på eftermiddagen vid sjön tills det började att skvätta från himlen. Med de tre dropparna hade vi kunnat ignorerat, om vi velat.

Sen gjorde vi stan. Ja inte att handla. Utan att unna oss en kväll med nöje! Stadsfesten är i stada och det innebär förstås…

Klarabellastina Holly på stadsfesten Faster och Adrian på äventyr...som aldrig skulle ta slut... koncentrerad? sonen i virvelvinden...  glass i stora lass...

Vi fick en mycket trevlig kväll! Nu ska jag sätta mig i soffan och se på tv…

Vad har du gjort i kväll då?

Kram Anna

3 thoughts on “Stadsfesten kul!

  1. Ni verkar ha haft en härlig kväll – det riktigt osar sommar och lycka om bilderna! Här skulle vi grilla igår, men grillen bara dog. Så jag fick tvnga min bror att köra igång sin grill. Ibland är det bra att han bor nära. Idag har vi rysliga tio grader, så det är väl inget annat än att städa?…

  2. Vi har också besökt Statsfesten – äntligen är min lilla son hemma 🙂 Med massor att berätta – vilken upplevelse för honom. Ha det så gott – nu ska det väl bli svallare… Kram

  3. så kul det ser ut med stadsfest! Härliga levande bilder.
    Sådana här varma dagar skulle jag helst vilja tillbringa i skuggan. Men det går förstås inte 🙂

Kommentera

