Slottet är till salu…

Nu är det officiellt. Slottet är till salu! Den röda Linneagården i Ostvik. Den visas just nu på hemnet. Tankarna föddes. Funderingarna bröt ut i ord. Nu bär det av på nya vägar. Mest ångest är det runt huset. Tårarna mina har börjat att sina. Men tankarna och funderingarna finns förstås kvar.

Spännande? Gissa om! Ledsamt? Jo! Nödvändigt? Oja!

Men kika in medan länken fungerar… Visst ser det vackert ut? Satt hos mäklaren i går och funderade på vems hus han visade. Fotografen var otroligt proffsig och fick verkligen till bilderna. R var tvungen att komplettera med badfoto och toafoto nere. Annars var vi otroligt nöjda. Ni som hinner se… Vad säger ni? Fint va?

Kram Anna

13 thoughts on “Slottet är till salu…

  1. Hej vännen!
    Jag satte nästan morgonkaffet i halsen på stranden idag, då jag slog upp tidningen och såg att ert hus var till salu. Tankarna började snurra har det hänt något… Jag förstår iallafall att det är jobbigt i värmen. Sköt om dig!

    Kram Malin

  2. Känner nästan för att flytta till Kåge:-)
    Spännande med försäljningen, men ännu mer spännande är var ni ska ta vägen, nytt jobb, ny stad, eller??

    Kram
    Katti

  3. Visst är det fint! Men jag måste erkänna att jag inte riktigt hänger med i svängarna… Har ni hittat nytt boende?

    Kram
    MissStorm

  4. Var inne på Hemnet och såg det igår, det var så himla fint! Fattar inte hur jag direkt kunde koppla det till dig, men så var det i alla fall. Hoppas att det inte ligger allt för mycket vånda bakom, och att ni kommer till ett lika fint hem.
    Kram kram

  5. Vilket fint hus och jag kan förstå att det måste vara jobbigt att flytta ifrån detta fina ställe.

    Man kanske inte ska fråga men jag gör det ändå…varför ska ni flytta?

    Jag hoppas iaf av hela mitt hjärta att ni finner ett annat hem som blir toppen bra för er.

    Kram

  6. Nejmen, vad nu då!!?? Ska ni flytta??? Superfint hus å superhärlig gård ni har! Borde ju inte va nåt problem att få det sålt!??
    Lycka till. Har ni nytt boende??
    Kramen, Maria

  7. Fantastiskt fint!

    Angående värmen: det verkar som att jag klarar värmen rätt bra. Inte mycket värre än förut. Jag håller mig i skuggan. 🙂

Kommentera

