15 thoughts on “Långsamt farväl…

  1. Håller med ovanstående!! Vad är det som händer??? Usch, smyger in regelbundet för att se om du skrivit något nytt inlägg. Bäst du gör det, annar sllär vi vara oroliga!! Varmaste kramen M

  2. God morgon vännen !

    Hur är det med dig ?
    Får en känsla av att du inte är okey…Vad det än är så var rädd om dig…

    Kramar om !

  3. En stor varm kram till dig. Å en ännu större till dina barn – fast K har jag kramat i dagarna två 🙂 A fick jag kram av på torsdag då han och Jonte kämpade i den uppblåsta leksaken utanför Ica.

    Hoppas allt är gott med dig… /V

  4. Blev också lite orolig när jag läste rubriken. Skickar många kramar till dig och hoppas att du har det bra!
    KRAAMAAAAR

  5. Oj, har man varit borta närapå en vecka behövs då rakt ingen bok, här finns läsning för ett bra tag 🙂
    Låten är jättefin fast jag håller med ovanstående om att orginalet är ännu finare.
    Så fint du gjort på bloggen föresten!
    Ha en fortsatt bra helg!
    Kramar.

  6. Hoppas du får en fin midsommarhelg! Tandläkaren är verkligen ingen höjdare. Jag var dit i veckan, det var en kust som blivit för hög ;0) Du hör ju vilka namn…

    ~Livet i byn

  7. Det är ingenting mot vad jag gör.
    Tänker på dig, sötnos och hoppas att det är bra med dig.
    Även om det känns som att det är tungt för dig just nu.
    Den störstaste bamsekramen någonsin kommer här.
    Från mig till dig
    /Laila

Lämna en kommentar