Trallar runt elden

Nu är jag laddad! Laddar för ett firande av en 50-åring. Vår urochskurrektor! Vi ska vara ute! Vi ska vara ute i ur och skur. Just nu är det skur! Men det lovar att de ska spricka upp. ‘

Det blir grillat. Ute på Muurikka! Det blir kebabkött, wokgrönsaker i pitabröd med en massa gott till!

Sen kommer gitarren fram. Har faktiskt övat lite. Men har vi tur så kommer vår kollega som oftast har fingrarna på rätt strängar. Jag hoppas att jag bara får tralla med! Tralla med i…

Sen blir det säkert en hel del annat! Runt elden! Åh jag ser verkligen fram emot detta! Sen är det lång helg! Kan det bli bättre?

Så vi ses i morgon! Ha en toppenfin kväll nu alla bloggisar och alla jag känner!

Kram Anna

7 thoughts on “Trallar runt elden

  1. Hoppas du får jätteskoj! Härlig lägereldsång;)
    Härligt med långhelg, tyvärr är det allt annat än ledigt här då husmålning står på programmet, usch!
    Ha en skön , mysig och glad helg! Kram och tack för många fina och trevliga kommentarer hos mig!

  2. Åh, vad trevligt det låter. Tror du jag kan hänga med på ett hörn 🙂 Ha en riktigt trevlig kväll och inledning på långledigheten! Kram

Kommentera

