No drugs

Satt och skruvade på mig i personalsoffan. Chefen hade lite nya direktioner uppifrån. Hur vi ska bete oss och hur hon ska handla när det gäller droger. När det gäller drogpåverkan.

Tittade mig omkring. Såg inte kollegan som hade frågat vad jag gick på. När jag bara var lycklig och bara mådde så bra. Jag behöver ju inte droger för att vara high! Jag är ju bara jag.

Vill understryka det. För när jag är jag. När jag är på riktigt gott humör. Då behövs inga droger. Bara livet! För det är underbart att leva! Det är underbart att bara finnas till!

Men det var skönt att inte den kollegan var närvarande… För jag vet vilken kommentar som hade fällts… 😉

Kram Anna

2 thoughts on “No drugs

  1. Jag vet precis vad du menar. Jag kan också bli hel hög av livet. När allt stämmer och klaffar så är man bara högt upp i det blå. Jag behöver verkligen inga droger för att bli hög heller. Kör hårt tjejen och fortsätt bli hög på livet.

Kommentera

