Lärarass…

Min syster går i åk 5. Hon frågade mig före påsken om hon kunde följa mig på mitt jobb. De skulle nämligen göra en dagsprao. Jag tyckte att det lät som en bra sak. Ville hon följa mig skulle jag självklart ställa upp.

Dagen blev mycket bra. Vi har denna dag haft ett stort projekt. Vi har gjort Lådbio! Barnen fick i uppdrag att i speciella grupper skriva en saga. Sedan ritade de bilder till sagan. Satte ihop bilderna på rad. Sedan drog de bilderna genom en låda, special byggd för ändamålet. Vilket var lådbion. Syrran fick vara hjälplärare. Klippa och stötta.

Läraramanda Lådbiodekoration Klipp och klistra...

En härlig dag! Tack Amanda att du valde att följa med denna dag!

Kram Anna

Kommentera

