Blivande jobbänka…

Nu är det stopp! Stopp för Rönnskär och nu ska det repareras. Det betyder att maken blir borta på 12timmarspass ända till nästa torsdag. Jag vet att vi kommer klara det. Har varit med om detta förr. Det är ju trots allt bara ett kort tag… Vet att kvällarna trots allt går fort tills han kommer hem vid åtta tiden.

Tittade på yr.no och såg att vädret verkligen skulle vända. Det blir vackert väder! Vad ska en jobbänka hitta på då? Det blir säkert något spännande!

Kram Anna

11 thoughts on “Blivande jobbänka…

  1. Dom ensamma kvällarna blir säkert bra med barnen och lite annat mys!
    Hur har din dag varit? Har ganska nyligen kommit hem och ätit lite. Huvudstaden var fin idag, strålande sol! Satt dock inne på ett möte, ett positivt som handlade om friskvård, härligt!
    Kram

  2. Du får förska vända de ensamma kvällarna till något positivt. Jag brukar göra det när mannen är bortrest på jobb. Sätta mig med nått projekt som blivit liggande och av nån anledning inte blir av att gör när han är hemma. Sy, plocka med foton eller något annat pyssligt.

    Lycka till hos naprapaten idag! Kram

  3. Tack, jag blev ju så överumplad över hans ärlighet…själv smygrökte jag många år i min ungdom, men var klok nog att sluta när jag väntade barn… Blir vädret toppen, så kommer tiden att gå fortare, och glöm inte hur nyttigt det är att längta lite då och då…kramiz M

  4. Det kommer att gå i ett swisch! Jag har inte kikat än, men hoppas att det fina vädret tänkte besöka heeela landet!

  5. Det låter ju toppen med finare väder!! Hoppas att det blir varmare oxå, gillar inte att det är så kyligt i luften. När det blåser så blir det ju kallt, trots att solen skiner!!
    Låter som långa arbetsdagar. Tur att det inte är så många dagar!
    Jag blir gräsänka torsdag eftermiddag till sent söndagkväll. Sambon ska iväg på rallycross i Arvika (han hjälper en kompis med bilen).
    Kramen, Maria

  6. Långa dagar. Men då borde det väl bli lång ledighet sedan..?

    Jag håller tummarna för finväder! Sommaren var ju här nyss och jag vill ha mer! Ligga på en filt i gräset och läsa bok… Sippa goda paraplydrinkar… Ta en promenad i skogen… Rensa ogräs… Allt är kul när det är sol! 🙂

    Kram & God natt!
    MissStorm

Kommentera

