Utvärdering

Har haft en speciell måndag idag! En speciell i och med att alla barnen var borta. Inte en liten elev så långt ögat kan nå. Det var nämligen en utvärderings dag! Att sitta och bedöma hur hela läsåret gått är en utmaning. Utmaningen antogs, som vanligt av alla berörda. Samling runt datorn. Det var moi som placerades vid tangenterna. 😛 Att det gick otroligt fort, handlade inte bara om att mina fingrar sprang över knapparna. Utan att vi har gjort dessa egenbedömningar flera gånger tidigare. Det gick så bra! Allt flöt på! Tänk vilket härligt gäng jag jobbar med! För utan alla skulle det bli lite svårare att få vardagen att rulla så smidigt som den gör. Hoppas att jag får fortsätta må så bra som jag gör i detta gäng!

Vad har du gjort en måndag som denna?

Kram Anna

3 thoughts on “Utvärdering

  1. Å, höll ju på att glömma, Vi tvättade upp vinterjackorna idag å det känns skönt. Nu ska bara vinterskorna putsas å allt ska ner i källaren… Blir nog till att fixa sånt imorgon…
    Kramen, Maria

  2. Ganska samma sak som dej 🙂 Vi har också utvärderat och till och med börjat fundera över nästa läsår, inte illa alls 🙂

    Ha en underbar vecka//Veronica

  3. Så härligt att trivas så bra på jobbet och i gänget. Det är så viktigt för välmåendets skull.Jag hoppas att det alltid kommer vara så!

    Har jobbat hela dagen och det har varit full rulle, det är det jämt 🙂 Snart ska jag sjunka in i bokens värld igen…har blivit en boknörd:)
    Ha en skön kväll du med!
    Kram

Kommentera

