Låååång dag!

Tänk att dagarna går så fort. För jag tyckte att jag nyss steg upp.

Tänk att dagarna rusar iväg. Fastän jag tycker att jag hunnit enormt mycket idag.

Tänk att dagen redan är slut. Arbetsdagen tog slut alldeles nyss. Förlängde den en timme på jobbet. Har ju ingen kopieringsmaskin hemma. Det är så mycket enklare när man är på skolan.

Middagen med familjen var trevlig. Barnen var på bra humör. Föräldrarna på samma väg!

Sen blev det fyratimmarspass. Med ett litet avbrott när de skulle sova. Barnen alltså. För jag är fortfarande vaken. En stund till i alla fall! Fyra timmar med funderingar på vad jag ska säga på utvecklingssamtalet samt administrativt runt proven… Igen! Nu är det dock nära… Snart klara!!!

Så nu är den låååånga dagen snart till ända! Det känns skönt! Hoppas bara att jag kan somna eftersom jag suttit och druckit kaffe i kväll!

Ha det gott!

Kram Anna

2 thoughts on “Låååång dag!

  1. Ja, det där nedras goda kaffet som kan ställa till det för en… Hoppas du får sova gott!!
    Ska avslöja imorgon vad det är för något… Jag är såååå glad å nöjd!! 😉
    Kramen, Maria

Kommentera

