Bloggpersonlighet

awarden

Tusen tack snällaste Jeanette! Hon skämmer verkligen bort mig! Det är alltid trevligt att få uppskattning! Returnerar den självklart till dig, vännen! Att jag tar emot en award om min bloggpersonlighet. Att någon tycker om det man skriver. Att någon kanske känner igen sig. Att någon finner mina ord läsvärda. Det blir jag ack så tacksam över. Samtidigt lite blyg. För visst är det trevligt med er alla där ute. Det är ju både för min egen skull som jag skriver. Samtidigt driver det mig vidare och jag utvecklar mig själv för er skull också.

Jag ska faktiskt skicka vidare denna till några jag läser varje dag eller varje gång det kommer upp något nytt inlägg på Bloglovin!

  • Anna of Sweden, med sina härliga inlägg  och foton om livet i Amerikat!
  • Tesstamente, som i sin anonyma blogg lämnar enorma avtryck hos mig med sina otroligt humoristiska inlägg om familjen.
  • Ljuvliga hem, inspirerar med inredningsidéer och trevlig information om var allt finns!
  • Tidsoptimisten, fantastisk kvinna som hinner med allt både hemma, jobb och smida sina egna smycken!
  • Barnens hjältar, fem barns mor som är en riktig superhjälte!

Varsågoda! Ni är verkligen bloggpersonligheter som ska prisas! Men det finns ju så många fler! Denna gång skulle den skickas till fem bloggar… Fast egentligen skulle jag vilja skicka den till alla vars bloggar jag är in i så ofta och lämnar kommentarer… Ni får passa på och ta del av den ni med! Ni är ju underbara bloggpersonligheter ni alla!

Ha det gott!

Kram Anna

2 thoughts on “Bloggpersonlighet

  1. Anna, Anna- jag blir alldeles varm i kroppen av din gåva! Och jag vill att du ska veta att du har gjort ett enormt intryck på mig också!

    Puss på dig!

Kommentera

