Blanketten är signerad

Sonen har bestämt sig.

Blanketten är signerad.

Förstahandsvalet var enkelt.

För sonen.

Svårare att acceptera för fadern.

Andrahandsvalet var svårare för sonen att välja.

Lättare för fadern att acceptera.

  1. Brass, valthorn
  2. Gitarr

Så får vi se hur det går. Gav fadern ett tips: att vi har ett uppvärmt pannrum ute… Till senior, när det övas på valthornet… 😉

Lycka till Adrian! Du är otroligt duktig inom musiken! Du hade verkligen det rätta trycket för brassinstrument! Det ska bli så spännande att följa din väg inom musikskolan!

Kram Anna

7 thoughts on “Blanketten är signerad

  1. Haha!! Det är väl jätteroligt när de är intresserade av att lära sig spela nåt instrument!! Vilket som helst! Förhoppningsvis kan man ha överseende de första veckorna (månaderna!!) när det kanske mest rör sig om oljud… 11-åringen börjar med klarinett nästa år!

  2. Haha – jag kommer ihåg hur motarbetad jag var av mina föräldrar när jag valde att spela klarinett… i mitt fal fick de rätt – jag stod bara ut 6 mån. Hoppas det går bättre för din son avsett vilket av valen som går igenom 🙂

  3. Kommunala Musikskolan är bland det BÄSTA Skellefteå Kommun har att erbjuda !

    Keep up the good work!

    (men varför valde han inte träblås?)

  4. Spännande! Tur att pannrummet är varmt och gosigt 🙂
    Önskar ett varmt lycka till Adrian!
    Tänk att han och jag danstokiga 😉
    Kram

  5. Underbart att han väljer ett instrument som inte är så vanligt! Själv så spelade jag piano, men efter ett tag ville jag byta till saxofon, men då fick jag inte 😦
    Nåväl…det gick ju bra ändå!
    Kraaaaaaam!

  6. Men fasiken vad spännande, hoppas får höra ett litet stycke på bloggen nångång:-)

    Imorgon kör jag en tävling för att fira 3 månader av Tesstamentet och för att tacka för alla goa kommentarer och visat intresse. Hoppas du deltar:-)

Kommentera

