Memorylane

Vilken underbar dag! Har hunnit en hel del! Men framförallt så jag strövat längs med Memorylane. En mycket god vän hälsade på en liten stund. Över en tekopp och muffins. Att sitta och minnas tillbaka. Att sitta och skratta åt ens bravader. Från hela grundskolan. Jämföra med dagens barn. Skratta åt val man gjort. Val man skulle ha gjort. Prata om bloggen. Som hon fann. Som ledde vidare. Hit. Våga göra sig hörd? Avstå trots att man känner. En hel del. Många tankar och många leenden. De finns kvar. Trots att hon lämnat mig efter min Memorylane. Det var en underbar stund. Hoppas det blir fler innan du åker tillbaka hem till storstan…

Tack P!

Kram Anna

13 thoughts on “Memorylane

  1. Späckad kväll här med, nu varvar jag ner med vindruvor och bloggande! Visst är det härligt med vänner som man delar så mycket historia med. Min bästa kompis och jag har hängt ihop sedan vi far fyra. Mitt första riktiga minne är när jag träffade henne första gången!

  2. Så mysigt det låter att bara få sitta och umgås. Jag blev så glad när jag äntligen fick gå ut idag i solen, det är underbart!
    Det sägs att det ska hålla i sig imorrn med 🙂
    Vad har ni för väder?
    Kram

  3. åh, vad mysigt du haft det!! Såna dagar är oersättliga…hoppas solen och värmen kommer till er också snart…kramiz M

  4. Låter riktigt trevligt!! Vad härligt att ni haft sol. Vi ska ju upp till Ske-å imorgon för MR. Jag gruvar en hel del för jag gillar inte trånga utyrmmen… Får se om jag kan sova inatt!??
    Kramen, Maria

  5. Kul när en vän från förr dyker upp!
    Då brukar minnena bubbla fram. men ibland undrar man om man vill komma ihåg allt man gjorde som tonåring med allt för lite erfarenhet:-)

Kommentera

