Kategori Dikter

Har inte haft en tanke på att kalla mina texter för poesi. Har inte haft en tanke på sortera dessa minitexter i något annat än Funderingar hyllan.

Den feedback jag mottagit. Den positiva pushen ni givit mig. Den har fått mig att våga. Att drista mig till att skapa en ny kategori. Dikter. Håller på att sortera in och benämna mina tidigare minitexter Dikter.

Det känns som ett stort steg. Ett litet klick för Anna. Ett stort steg för Skrivanne. Sen behöver det inte innebära något alls. Men att Skrivanne vågar kalla sina ord för poesi. Får kanske Anna att göra något nytt…

Kram Anna

dsc_0019

12 thoughts on “Kategori Dikter

  1. Så bra Anna!
    Nu har du tagit ett stort steg nu väntar vi på nästa. När den kommer ut i bokform…. För det hoppas jag den gör en vacker dag 🙂
    Kram och tevlig helg på er…

  2. Vad skulle det annars vara, klart det är poesi!

    Fortsätt att skriva och att ha en egen kategori för dina dikter är ju på tiden 🙂

    Ha en go kväll, kram

  3. Så glad jag blir att du samlar alla fina verk i en egen kategori. Dikt eller posi spelar egentligen ingen roll vad de kallas men fina är dom, underbara!
    Kram

  4. Visst är det??? Vi får påminna varandra om det, hela tiden, tror man lätt glömmer bort det! Vet du lilla vän, har inte jag sagt till dig det MÅNGA gånger? Att dina texter är vackra dikter som du borde skriva ut??? Kramiz M

  5. BRA ANNA!!!
    Way to go!

    Poesi, dikter, poem, vers, lyrik, man kan väl kalla det vad man vill. En samling välskrivna ord som berör helt enkelt!

  6. Vad kul att du börjar inse din gåva!! Det måste ju kännas jättebra!!? För du är otroligt talangfull när det gäller att skriva. Poesi?? Ja, det tycker jag. Det blir kanske nästa steg!!?? 🙂
    Stor Kram, Maria

  7. Hej vännen, va kul att läsa din blogg å din poesi är otroligt vacker.

    om du har kvar min mejladress skriv gärna ngn rad nån gång!

    Kram Terese (tomas syster)

Kommentera

