Ännu en utmaning

För ett tag sedan utmanade Freerida mig på att skriva 10 saker jag ser fram emot! Här kommer mina tio punkter!

  1. Ser fram emot storylinekursen på torsdag-fredag!
  2. Ser fram emot en helg i lugnochrotecknet!
  3. Ser fram emot kursen vid tre tillfällen som handlar om Läsa-förstå!
  4. Ser fram emot personalfesten som är årligt återkommande!
  5. Ser fram emot solväggens värme!
  6. Ser fram emot växthusets grönska!
  7. Ser fram emot ett stärkande sommarlov!
  8. Ser fram emot 30 000 smygtittningar på bloggen!
  9. Ser fram emot att återigen vara i hetluften på jobbet!
  10. Ser fram emot att återigen vara tillbaka till vardagen varje måndag!

Kram Anna

14 thoughts on “Ännu en utmaning

  1. Det var en bra och positiv utmaning. Jag borde bli bättre på att se fram emot roliga saker istället för att som vanligt klaga på vintern som envist hänger sig kvar. Jag kan mest bara komma på en sak: jag ser fram emot SEMESTERN!
    Nu ska jag måla vidare på min spegelram. Hoppas lördagskvällen blir trivsam!

  2. Ja, visst är det underbart att få längta till saker?!?
    Strax är det sommar…här har väldigt mycket snö smält bort…fast nog ligger det nästan kvar en meter…men asfalten på gatan syns! Så snart kan man ta fram cykeln!!! WooHoo!!! 😀

  3. Haha, den som var först att kommentera var klockren 🙂
    Men visst var det härligt, tycker att man blir på så bra humör när man inser hur mycket fint det verkligen finns att se fram emot, för det är oftast mer än man tror! Hoppas du haft en fin kväll! Det har jag (som skulle ta det lugnt, men är hemma vid halv fyra :P)

  4. Ingen dum id’e faktiskt, att skriva ner vad man ser fram emot så att det blir konkret och inte bara vaga tankar i huvudet!

    Vad jag önskar dig nu är att punkt två går i uppfyllelse på en gång och du får en riktigt skön helg! Kram

  5. Jag ser fram emot:
    1. Ditt nästa inlägg
    2. Ditt nästa inlägg
    3. Ditt nästa inlägg
    4. Ditt nästa inlägg
    5. Ditt nästa inlägg
    6. Ditt nästa inlägg
    7. Ditt nästa inlägg
    8. Ditt nästa inlägg
    9. Ditt nästa inlägg
    10. Sommarn

    PS. Jag har ett liv

Kommentera

