Rik

Jag är rik
Rik på erfarenheter
Rik på livsglädje
Rik på upptäckarglädje
Rik på barnsligt sinne
Rik på en livssyn som förstärker mig
Tänk vad rik jag är
Jag kan verkligen göra allt jag vill
Jag kommer att fixa allt
För det gör man när man är rik
Klarar allt
Fastän det kostar på
Men jag är rik
Rik tack vare dig, darling
Tack vare att du öppnat mina ögon
Tack vare dig ser jag min rikedom
För hur skulle jag annars veta
Veta att jag är så pass rik
För min rikedom är oändlig…

Kram Anna

5 thoughts on “Rik

  1. hihi…jag är också rik!!!! Inget farligt att gå på, mest spännande! Jag har många på andra sidan, skulle gärna få kontakt med flera av dom! Kramiz M

  2. Åh, jag tog för givet att det var min Anna men imorgon skickar jag utmaningen till dig, ok!? Hade jag vetat det så hade jag så klart utmanat dig 🙂
    Kramis min vän

Kommentera

