Ett litet inlägg

Ett litet inlägg om nästan ingenting
För hur kan man toppa det jag just skrivit
För hur kan man fortsätta skriva något intressant
Efter Min resa
Efter alla underbara kommentarer
Vad har lilla jag att komma med
Förutom mina ord
Mina ord jag skriver
Med mina händer
Mina fingrar
Självklart kommer det mera
Självklart kommer jag skriva
Självklart kommer jag att använda mina fingrar
Mina fingrars vals över tangentbordet
För att fortsätta berätta
Berätta om min resa
Den fortsätter
Det har ju gått två och ett halvt år
Det finns mycket att berätta
Det kommer
En annan dag

Kram Anna

10 thoughts on “Ett litet inlägg

  1. Fortsätt att skriva om din vardag! Det är därför jag är här, som jag skrev i mina utmärkelser till dig.
    Ha en bra dag. Kram

  2. Ta det lugnt efter din berättelse…softa lite.Livet är ju här och nu.
    Du har i alla fall dina trogna läsare, vi finns här!
    Ha en underbar helg!
    Kram

  3. Inte behöver du ”toppa”. Du har beskrivit din resa på ett fantastiskt sätt, men du har ju också skrivit om massor med andra saker här på bloggen.
    Gör bara sådär som du brukar. Jag gillar ju alla dina inlägg 🙂

  4. Läste din resa å grinade…men så läser jag dina andra inlägg och får skratta lite! Eller bara beundra! =) Jo, jag känner mig sentimental och har nära till tårar just nu… Kan vara bra ibland… Men allt är bra! =) Ha en bra kväll du med! Svarta mascarakramar från Drängs

  5. Man behöver inte ens tänka tanken på att ”toppa” utan pränta ner allt och ingenting mellan himmel och jord, när som helst, hur som helst.
    Jag tänkte lite på programmet ”Himlen kan vänta”, det berörde mig så djupt.
    Såg du det?

  6. Jag har nu läst igenom allt du skrivit om sjukdomen. Vilken resa du har gjort. Så stark du verkar, trots sjukdomen som slog ner så olyckligt.
    Tack för att du berättar.
    Kram

  7. Bara fortsätt precis som du brukar göra!
    Om livet och alla funderingar runt omkring det.
    Och dina barns underfundiga resonemang.
    Det finns massor1

    Kram!

  8. Att skriva om något så omvälvande i sitt liv . Att berätta och att gå igenom det i skallen själv. Det tar energi.
    Självklart är vi intresserade av vad du än skriver om, Anna. ❤
    Sedan att du så öppenhjärtigt bjuder på detta, det är en stor grej och jag tror att vi alla förstår vilken styrka det krävs av dig att berätta.
    Samtidigt som det också är skönt att ventilera.
    Och jag är tacksam för det.
    En varm kram som jag hoppas når dig, trots att det är så många mil emellan.
    /Lallis

  9. Livets resa på ju pågående och den startade långt innan din sjukdom 🙂 Så bläddra bland dina minnen, fånga dagens små roligheter, funderingar…ja så som du brukar…och kanske att vi en dag också får läsa del 5 av just den resan du valt att kalla för just din resa! 🙂

    Ha en fin lördag…jag skulle varit på julgransskakning men har fått invänta att värken lanar lite…nu så ska jag ta mig dit.

    Kram

Kommentera

